Livet med mina hundar -

Roasjö Islandshästar

Jag har börjat rida hos Roasjö Islandshästar, jag är medryttare till två hästar, Pjakkur & Dimma. Dimma är inte skodd så hittils har jag bara ridit Pjakkur pga all is, ska nog åka dit idag med och rida. Han är jättemysig men enveten som fan och älskar fart så det kommer bli mycket fokus på att göra honom mer lyhörd för hjälper och arbeta mer än bara springa framåt.
 
Lång och härlig lugg :-)
 
 
Hans boxgranne är en riktig sötis! <3
 
Ska ta med Tequila till stallet för att se hur hun beter sig runt hästar och kanske kunna ta med henne när jag och Pjakkur rider ut. Jag vet att Martini inte fungerar så bra med hästar för han har för dålig respekt och försöker valla dem, fungerar inte så bra då.
 
Mycket som händer i mitt liv just nu, förhoppningsvis kan jag blogga om det imorgon ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback