Livet med mina hundar -

Träning i Örebro

Igår åkte jag och Johan till Ånnaboda i Örebro för en träningshelg med hundarna och ett gäng härliga tjejer, mest från Johans gamla klass från Forshaga. ´Kul e att det var här på Ånnaboda jag och Johan träffades första gången på ett SHUs riksläger för 5 år sedan.
Nästan alla är på någon lydnadslektion borta på träningsplanen nu men jag var bara tvungen att kolla på VM när mediumlaget körde, bästa grymma Linn Magnusson med Ella (min lagkompis från New Generation) nollade sitt första VM lopp, riktigt bra gjort tjejen!!
 
Jag hade tänkt träna en del freestyle med alla 3 hundarna (Martini, Sprite och Tequila) och ville ha musiken till så jag kan testa delar av programmet till musiken men kom på att jag såklart har fel dator med mig så har ingen musik på den... Försökte hitta att ladda ner istället men är för otecknisk. Får träna utan musik och kanske köra med musik i eftermiddag om Johan kan hjälpa mig ;-) Hm är redan 1 timme efter alla andra, dags att gå ut nu tror jag. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback