Livet med mina hundar -

Lydnadsfilm

Har glömt blogga om min och Martinis lydnadsdebut, orakr inte riktigt skriva om den och dessuton bråkar bloggen med mig så kan inte lägga in något klipp, får länka till filmen istället.

http://www.youtube.com/watch?v=5SnU2aWO1I8&list=UUygwxwzPvuy6FRIfgBHoKGQ&index=1&feature=plcp

Har haft svårt att hitta motivation till att skriva, kommer förhoppningsvis igång igen när jag får lite fart på mitt liv. Har 3 veckor kvar på mitt jobb innan jag slutar, har inte fixat något nytt än har fått ont i ryggen pga överbelastning av jobbet, får ångest över om jag vågar satsa på eget företag eller inte... Igår fick jag ångestattack typ 4 ggr på några timmar på morgonen, fattar inte att jag hamnat här :-( Önskar att jag vågade satsa på företaget, men får inget riktigt stöd från någon nära, vet inte om dom inte gillar idén eller bara inte vill ge mig onödiga förhoppningar.

Efterson jag mått så dåligt ett tag nu så ligger hundträningen ganska så mkt på hyllar ett tag, hade velat tävla Freestyle med alla mina 3 hundar på MyDog (om jag nu fattat rätt att det är Freestyle då) och träna upp Belliz och Z i drag men känner ingen motivation till det. Behöver att något går min väg så jag blir mer positiv igen.

En grymt positiv sak med idag vet jag iaf, 2 månader med underbaraste!<3 Johan är det bästa som hänt mig!

Lite gladare av att blogga, får göra det oftare :-), så ska plugga på lite mer om ekonomi, företagande m.m. nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback