Livet med mina hundar -

Inte peppad alls..

Var på arbetsförmedlingen för första gången i mitt liv igår, skrev in mig och samlade info om att ev starta eget. Kan väl inte påstå att jag blev så mycket klokare av det mötet :-/
 
Igår morse vaknade jag men lite ont i ryggen, inte så fåraligt men efter jobbet gjorde det  riktigt ont, promenaden med hundarna efter jobbet var en riktig pers eftersom jag inte lyckas få Z att suta dra ordentligt. Kvällspromenaden fick Johan gå själv, kunde knappt ens ta mig upp ur soffan utan att få ont. Så varit hemma idag för skulle väl bli sängliggande annars, inte alls kul men vad gör man liksom.. Suttit hemma hela dagen, pysslat lite men mest bara degat vid datorn. Så känns rätt konstigt att tänka att imorgon är det agilitytävling, känner mig inte alls pepp på det! Ska tävla Tequila och Sprite både imorgon och på DM på söndag, bägge tävlingar i Tångahallen i Vårgårda så jag, Johan och hundarna sover hos mina föräldrar i helgen. Kommer bli mysigt och skönt att ha nära till tävlingen. Kan inte beskriva hur härligt det är att ha en hundkille till pojkvän! Han förstår mig när det gäller allt med hundarna, vardagen med hundarna fungerar så enkelt, vi har alltid någon att träna med, sällskap/stöd/peppning på tävling och det är så underbart att kunna åka på en tävling med sin pojkvän och inte vara orolig för att han inte kan klara sig på egen hand. Johan ville följa med nu i helgen, han ska inte vara med själv men däremot jobba en klass på Söndag, och det är så skönt att jag vet redan nu att jag kommer kunna fokusera på hundarna helt utan att han känner sig obekväm, vem vet, kanske är många han känner på plats.
 
Väntar på att Johan ska komma hem från jobbet, han jobbar rätt ofta över en stund, men borde komma när som helst. Dags att packa kanske? ;-) Hoppas verkligen ryggen håller i helgen, får låta bli att hjälpa till med banbyggnad kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback