Livet med mina hundar -

Ensam hemma

Så tomt i lägenheten när johan inte är hemma, han är på avslutning för ledarskapsutbildningen han har gått via jobbet, kommer hem igen på fredag. Eftersom jag blivit sjukskriven 1 vecka pga mig rygg så är jag mest bara hemma och letar jobb och försöker få tiden att gå, det är fruktansvärt ensamt! Eftersom jag har en rejäl uppförsbacke med psyket just nu pga jobb, rygg, boende m.m. så har jag noll motivation till att träna med Tequila. Har bara henne att träna med dessutom eftersom Z börjat löpa, samtidigt som Belliz slutar och Tequila ska börja strax hon med, saknar mina pojkar!! Får inte bli för stillasittande så blir kanske en sväng till klubben imorgon, behöver skärpa till mig med lilla frökens träningar.
https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1045044/images/2012/20121006_113014_508708d0ddf2b3543d001104_thumb.jpg
Hela gänget <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback