Livet med mina hundar -

Träningstävling på HBHK

Igår var jag och pappa på HBHK för en träningstävling agility med Tequila och Colada. Båda tjejerna skötte sig jättefint och det var en trevlig kväll, kunde vart lite roligare väder kanske men vem klagar? Colada är knappt tränad alls men ändå gick hon riktigt fint, en väldigt följsam fröken. Tequila gick jättefint i första loppet men jag glömde av att banvandra (oups) inför andra loppet så blev lite missbedömning från min sida hur jag skulle placera mig så tequila blev förvirrad, kom dessutom på samtidigt som jag gjorde ett öppet blindbyte att jag inte tränat på det innan, stackars lilla tjejen, virrig matte! 

Kom lite publik och det var riktigt trevlig stämning, startavgifterna blev tillräckligt för ett till hopphinder, ett plus för det! Kommer några nya hinder till klubben hela tiden så såsmåningom kommer det finnas en hel tävlingsbana, bara att sätta igång med tävlingar! krångligt bara att det är så sjukt ont om parkeringsplatser där. Underbart att ha en hinderpark så nära iaf. 

Ett extra tack till pappa som följde med mig och hjälpte till på tävlingen!<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback