Livet med mina hundar -

Balen imorgon!

Helt sjukt, jag ska på balen imorgon!! Fattar inte att jag äntligen är här, att skolan snart är slut. Alla betygen är klara och det enda jag behöver oroa mig för/hålla koll på är balen och själva studentdagen, så underbart!! Ska packa ihop allt jag behöver ha med mig imorgon redan idag för ca kl 11 ska jag vara hos en klasskompis imorgon för att fixa hår, smink m.m. :D Blir lite sistaminuten shopping innan dess också, glömt köpa lösögonfransar och något armband som passar till klänningen & övriga smycken. Smart att göra det samma morgon va? ;) Hm får nog ta promenad och träning med hundarna nu direkt om jag ska kunna fixa naglarna ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback