Livet med mina hundar -

Sprite är medium

Martini har någon infektion i kroppen så han går på antibiotika nu, missar Gotlandstävlingen till helgen, inte så kul. Och Sprite har idag blivit nedmätt till medium så istället för att ha koll på 3 olika klasser har jag bara 1 klass att ha koll på nu i helgen, eftersom både Sprite och Tequila tävlar klass 1 medium. Martini får vara kvar hemma och vila medan de andra 2 tävlar och plockar en massa pinnar! hosthost eller något ;-) Får se hur det går, Tequila kändes bra på förra träningen och Sprite gick hyfsat, får hoppas banorna passar honom. På Fredag kommer Jennie Ohlsson och hämtar upp mig så åker vi till båten, hemma igen på Måndag, ska bli askul! Alltid kul att tävla och dessutom med underbart sällskap och härliga hundar. Ska se om vi kan filma varann, i så fall kommer filmer på mina hundar upp på bloggen efter tävlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback