Livet med mina hundar -

Balen Viskastrand/Almås

Har så många saker att skriva om som jag inte gjort pga jag mått rätt dåligt ett tag och haft väldigt mycket att göra. Börjar med studentbalen, behöver inte säga så mycket mer än att det var fantastiskt kul!


Taggad och lite flum hemma hos Anna, där vi träffades alla 6 i klassen innan vi åkte till Grand.


Jag och min kavaljer Simon :-)


6 av 8 i klassen gick på balen, blev bra med 3 par :-)


Jag och min kusin Elin, hon gick på Almås och vi hade gemensam bal, snygga kusiner eller hur? ;-)


Våra snygga bilar, tack farbror Klas att du körde oss!


Inte så lätt att komma ur liten bil med stor klänning..


Inne på Grand.



Tack Jennie för lånet av den underbara klänningen! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback