Livet med mina hundar -

Preliminär tävlingsår

Håller på o kollar tävlingar för mig själv och för bästa laget, tänkte skriva upp allt här.

Individuellt

Gotland Double Up
, 24-25 Mars. Klass 1, 2 & 3 båda dagar.
Gåsahoppet Skurup, 6-8 April. 6-7 klass 2 & 3, 8:e klass 3. (kanske)
Kalmar, 14-15 April. Klass 1, 2 & 3. (kanske)
Göteborg HU, 29 April. Öppenklass (kanske)
Råådalen Bk, 12-13 Maj. klass 1, 2, 3 & Lag
Landslagsuttagning, 18-19 Maj. (kanske)
Huskvarna Hk, 19 Maj. Om jag inte åker på Landslagsuttagning åker jag hit. (kanske)
Lunds Bk, 27 Maj. Klass 3 och lag.
Falkenberg Bk, 2-3 Juni. Klass 2 & 3.
SBK Göteborgsav. 6 Juni. klass 1.
Jönköpings Bhk, 9 Juni. Klass 1 & 2.
SM 2012, 15-17 Juni. Tävlar både ind. & lag.
Gävle bhk, 5 Juli. klass 2 & 3. (kanske)
Slottshoppet Uppsala, 8-14 Juli. 8-10 klass 1 & 3. 11-14 klass 2 & 3.
Ulricehamn Bk, 20-22 Juli. Klass 1, 2 & 3. (kanske)
European Open, 27-29 Juli. Om jag kvalar in.
AugustiAgility Kugsbacka, 18-19 Augusti. Klass 1, 2 & 3.
Bjuvscupen, 25-26 Augusti. klass 1, 2, 3 & lag.
Ulricehamns Bk, 13 Oktober. Klass 1, 2 & 3. (kanske)
Julruschen Kungsbacka, 24-25 November. Klass 1, 2 & Int.
Totalt 19 ind. tävlingar i år + SM, men då är 9 ett kanske.

Lag "New Generation" Världens bästa lag!<3

Oskarström Bk,
3 Mars.
Råådalen Bk, 12-13 Maj.
Lunds Bk, 27 Maj
SM 2012, 15-17 Juni.
Gävle Bhk, 4 juli. (kanske)
Bjuvscupen, 25-26 Augusti.
Göteborg/Mölndal Bk, 30 September
Totalt 6 lagtävlingar i år + SM, med 1 kanske. Kan hända att det blir någon mer om vi inte tar så många pinnar på dessa. 

Det blev rätt många tävlingar på den individuella fronten, men det beror på hur snabbt Tequila och ev Sprite klättrar i klasserna, och vart jag flyttar efter studenten spelar också in. Landslagsuttagningen är jag inte helt säker på ifall jag ska åka på, min familj tycker det inte är värt pengarna men jag vill gärna tro att Martini har fått bättre fart nu tack vare all dragträning. Om han har fått bättre fart igen så vill jag absolut åka på uttagningen, han är ju ändå en erfaren och stabil hund.

Så sammanfattningsvis kommer jag åka på ca 15-20 tävlingar i år och de flesta är flerdagars. Jippi! :) Älskar att tävla, hundarna, människorna och atmosfären. Taggar redan! 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mycket tävlingar, kul! Riktigt snyggt lagnamn måste jag säga :) Vi kommer kanske ses på två tävlingar då! Kommer både tävla och vara funktionär på Slottshoppet, och troligtvis vara funktionär i Gävle

2012-01-25 @ 18:59:05
URL: http://www.sheltieliv.fotograf24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback