Livet med mina hundar -

Drag runt dammarna

Eftersom min hemmabyggda släde gick sönder senast jag körde så tog jag med mig pulka istället. Körde en kort sväng runt dammarna och tänkte ta tiden för att kunna jämföra men det sket sig då jag visst råkade stoppa tiden efter ca 15 sec utan att märka det fören vi var klara.. Filmade en kort bit och för en gång skull så har jag inte gjort iordning den i Windows Live Movie Maker och den är med ljud, fast ni vill nog inte höra. Visste inte att jag lät såhär när vi tränar, det tål att tänka på till nästa gång. Jag kan ju inte låta hundarna tro att matte är hysterisk och helt utom sig varje gång dom ska dra.






Mina underbara duktiga ledarhundar, Tequila och Colada ni är bäst!<3

 
Packat in hundar och utrustning i bilen strax innan hemfärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback