Livet med mina hundar -

Martini 9 år!

Älskade lilla Martini fyller 9 år idag!

 

Tänk att min allra första hund fyller 9 år redan! Minns när vi var och tittade på honom för 8,5 år sedan, den försiktiga långbente unghunden som skulle komma att bli mitt allt. Martini är en underbar hund som alltid varit min bästa vän. Vi har lyckats med en del han och jag, Champion i både agility & hoppklass, SM 2009, 210, 2011 (placering 7) och 2012 (ind + lag), vi har tävlat i Sverige och Danmark, varit strax utanför reservplats till landslaget, kommit 2:a i freestyle klass 1 på U-SM 2008 och självklart en massa som inte har med tävling o göra.






Martini du är bäst och matte älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback