Livet med mina hundar -

Smått förbannad!

Satt och pluggade svenska innan och hade som mål att göra klart det så skulle jag få åka till Herrljunga BK och träna RC med Tequila efteråt. Åkte iväg dit och värmde upp henne innan jag gick bort till hindren, upptäckte då att hindren är undanskuffade mot förvaringsboden i kanten av banan. Inget konstigt med det för det har tydligen varit någon tävling på klubben idag. Och jag hade fått info om att ifall hindren står inne i boden får man plocka fram dem och träna så länge man ställer in dem igen efter sig. Lite svårt att ta fram hinder som står bakom låsta dörrar upptäckte jag!... Varför var det låst?! hela hinderparken utom pinnarna till slalom och hopp, upp/nedgångarna till balansen och tunnlarna stod kvar utanför boden medan ovannämda var inlåsta innuti. Med andra ord kunde jag inte träna för jag åkte ju dit för att träna RC. Blev skitsur på vem som nu bestämt att de ska låsa boden så åkte hem igen. Fattar verkligen inte varför dom låser in hindren som i vanliga fall nästan alltid står ute. Antagligen ville dom inte att någon skulle kunna ta ut dem under helgen men varför inte låsa upp när tävlingen är över?? Måste vänta med att träna tills dom känner för att låsa upp, hoppas verkligen dom gör det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback