Livet med mina hundar -

Saknar!!


Odur och Lokkur, saknar er pojkar!<3

Jag visste redan innan att jag skulle sakna hästarna något grymt mycket efter att ha varit funktionär på Sämsholmsritten i Lördags, men att jag skulle sakna dem såå mycket trodde jag inte. Känner mig riktigt förvirrad just nu, har ingen aning om vad jag vill och inte. Kontaktade en gård på Island i höstas angående att jobba där under några månader, börjar fundera över om jag ska kontakta dem igen och se om jag kan komma dit. MEN, om jag skulle åka dit under säg 4-6 månader, då är jag ifrån Jonathan ännu längre, måste vara ifrån mina underbara hundar, pausar tävlingskarriären och annat. Men det är nu eller aldrig, när annars i livet kan man ta chansen att jobba utomlands med något man älskar? Jag ångrar så grymt mycket att jag hoppade av Forshaga, ska jag missa detta också? Väääldigt många andra saker som jag tänker på nu också, vet inte vad jag vill riktigt och det är värst av allt.



Jag och Odur på Kinnekulleritten<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback