Livet med mina hundar -

Ny planering

En del tråkigt strul med laget, sjuka hundar m.m. så blev omprioritering av agilitytävlingar framöver. Eftersom vi inte vet vad som är fel på Martini så kan inte han tävla på ett tag så lägger fokus på klass 1 tävlingar.

21e April, inofficiellt på Tomten BK, Zingo och Sprite anmälda. Vet ej än om jag eller mamma ska tävla dem den dagen.
29e april, Inofficiell hopp- och tunnelklass, nybörjaklass samt Doggy Proffesional Agility Cup (DPAC), Tequila, Sprite, Zingo och Colada ska tävla i olika klasser. Mamma ska debutera med Colada i nybörjarklass och tunnelklass.
12e Maj, officiell ag/hopp klass 1 & 2 i Götene. Sprite och Tequila ska tävla ag/hopp 1.
19e Maj, officiell ag/hopp klass 1, 2 & 3 i Huskvarna, Sprite och Tequila ska tävla ag/hopp 1.
20e Maj, officiell ag/hopp klass 1 x2 i Aneby. Sprite och Tequila ska tävla ag/hopp 1 x2.

Inte anmäld till fler tävlingar men kanske Falkenberg 2-3e Juni beroende på om någon hund lyckas kvala upp till 2an innan dess, väldigt optimistiskt men kanske går ;-) Finns även en klass 1 & 2 i Jönköping 9e Juni, problemet är att jag tar studenten 8e... :-P

Sen har vi förstås SM 15-17e Juni, som jag verkligenverkligenverkligen hoppas att Martini kommer kunna starta på, beror helt på vad veterinärerna hittar... Han börjar bli gammal (9 år) så kanske inte kvalar in igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback