Livet med mina hundar -

Klar för SM 2012

Kom på att jag inte har skrivit här att jag och Martini nu är klara för agility SM 2012!! :-D Mamma var i Tidaholm i helgen och tävlade med Zingo, jag var inte med för jag var med min pojkvän hela helgen. På Lördagen lyckades hon efteranmäla Martini till Söndagens klasser, men eftersom jag inte kunde åka dit frågade vi Elin Fahlgren om hon ville tävla med Martini. Hon tyckte det lät kul och fan va bra hon gjorde det! Hon har aldrig kört med Martini innan och ändå lyckades hon ta en 5e och en 6e plats med SM pinnar i båda klasserna! Så himla grym är hon!! Nu vet jag absolut vem jag har som reserv om jag skulle bli skadad eller sjuk. Tack bästa Elin! Även om jag säkert hade fixat sista pinnen själv, men ändå ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback