Livet med mina hundar -

New Generation klara för SM 2012!

Bästa laget klara för SM i agility! Jag med Martini, Linn Magnusson med Ella, Alexandra Gullberg med Nicki och Michaela Lehnberg med Benny har totalt startat 11 ggr och då tagit våra 6 SM pinnar som behövs! På Söderåsens tävling vann vi båda lagklasserna och var dessutom enda laget som kom igenom hoppbanan utan 9 lag i medium, och då var vi dessutom helnollade alla 4, visst e vi grymma? ;) Det var en svår bana för dom snabba och långsprugna hundarna så inte konstigt att många diskade sig, Martini var läskigt nära på ett ställe han med. Bilder och film från tävlingen kommer, har glömt be Michaela skicka dem till mig.

Är ganska mycket med skola och annat nu så blir lite dåligt med mitt bloggande, ska försöka komma igång ingen :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hittade precis hit till din blogg. Grattis till att ha kvalat till SM! :)

2011-10-06 @ 12:09:04
URL: http://www.sheltieliv.fotograf24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback