Livet med mina hundar -

12 pinnar slalom med Tequila

Blev jättetaggad att träna agility när jag kollade på VM i agility som går denna helgen i Frankrike så jag stack ut för att utnyttja dagens sista ljus för lite slalomträning med Tequila. Idag tränade vi direkt på 12 pinnar och hon gick jättebra. Såklart misslyckades hon några gånger när jag pressade henne för mycket men det är bara att träna mer på hennes svagheter. Ingångarna var jättefina och jag kunde hålla en bra distans till henne i sidled. Det ser positivt ut inför hennes debut i Kungälv :-)

Hittade en bra bild som säger ganska mycket om Tequilabus personlighet <3.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Underbar bild! :) Spännande med debut, när är den?

2011-10-08 @ 17:31:16
URL: http://www.sheltieliv.fotograf24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback