Livet med mina hundar -

Dragträning

Länge sen jag var ute med spannet och körde, har väntat på att såret efter Coladas operation skulle läka klart ordentligt och eftersom jag inte var nöjd med senaste träningen med dom så har jag skjutit upp tränignen lite. Eftersom det är kallt ute, ca 2 +, så blev det till att ta på hundarna täcken på uppvärmningen. Blir lite bökigt när man har 6 hundar som man ska ta på/av en massa utrustning och koppla in i spannet, men det är det klart värt. Lät hundrana gp i ett väldigt lugnt och fint tempo eftersom vi haft ett litet uppehåll och för Coladas skull. Hundrana gick stabilt och fint, inget trassel en enda gång :-) Efter att vi vände hemåt så fick såklart Colada upp farten ganska mycket men jag har inga korta rundor där jag inte måste vända på så jag får stå ut med att dom gör så. Filmade men hinner inte lägga upp den på datorn så får göra det någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Testa en gång. Mamma testade och hon fick ju ur oljan, det är det viktigaste. Men eftersom att det är ren och naturlig olja så innehåller den ju inget konstigt.

2011-11-17 @ 17:56:20
URL: http://elinblomdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback