Livet med mina hundar -

Kondispass för matte

Tränade på Tomten BK idag med Sprite, Tequila och Colada. Första träningspasset för mig och Colada tillsammans och det gick riktigt bra. Tränade framåtsändande på hopphinder, tighta svängar på hopphinder, däcket, balansen, säcken och utåtsändande på tunnel med båda tjejerna. Sprite fick inte så mycket träning för i början sprang en jättestor och läskig hund fram till Sprite och skrämde honom, en Papillon.. Efter agilityträningen gick Ewelina igenom hur en utställning går till (ska eventuellt ställa en hund om 2 veckor men osäker på hur det går till) och nu har jag nog lite bättre koll. Nöjd med träningspasset och det blev mycket springande för mig som inte var stilla en minut under 2 timmar. Bra för det behöver jag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback