Livet med mina hundar -

100%

Running moose träning med Tequila idag, hon var grymt duktig! Hann bara med 10 stycken repetioner för det började regna så jag var tvyngen att packa ihop och skydda videokameran. Jag har tyvärr ingen kabel till datorn så jag kan lägga över filmerna men behövde filma för min egen skull så jag kunde se om Tequila verkligen gjorde rätt, och det gjorde hon verkligen! Hon sprang rätt 10 av 10 gånger! nästa träningspass ska jag börja hålla min position liiite längre bak så jag inte längre ligger så långt före henne. Som det ser ut just nu så springer jag långt i förväg så att hon drar på ordentligt för att springa på rätt sätt. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback