Livet med mina hundar -

Vill strypa mig själv..

Jag ska tillsammans med antingen min pappa eller farbror svetsa ihop 2 cyklar med ett styre i mitten, fotplattor och fäste för draglinan. Jag ska ha den till min dragträning med hundarna för att en vanlig cykel är för ostabil med 5 hundar. Hittade en annons på 2 cyklar 20", ringde honom och har föreslog 2 16" istället som inte var i riktigt samma skick, alltså billigare. Javisst tänkte jag, om dom inte är fina alls så kan jag ju ta 20" i alla fall. Tror ni att jag kom ihåg att kolla på däcken om dom var ok, knappast! kom på det när jag lastade av dem hemma, självklart punka på alla 4 däck. Skulle inte tro att det bara är luften som gått ur för dom har stått ett tag... Trodde att jag skulle strypa mig själv! Nu blir det ju dyrare i alla fall, plus att den blir mindre. Men pappa sa 16" eller 20" när jag frågade honom om vad han trodde skulle bli bra så det fär väl gå.. Blir så arg på mig själv :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback