Livet med mina hundar -

Martini har borelia

Nu vet jag äntligen vad som är fel på Martini efter alla dessa veterinärbesök. Svaret på boreliaprovet var positivt. Låter väldigt konstigt att jag är glad över att älsklingen har borelia men vi trodde ju ett tag att han hade en hjärntumör. Han har väldigt mycket antikroppar så han har börjat bekämpa borelian på egen hand.

Har inte blivit att jag gjort något med hundarna idag, mer än morgonpromenaden förstås. När jag kom hem var Emmie ute och gick med dem och det var redan mörkt när hon kom hem igen. Lagade mat istället, ugnsbakad falukorv, potatis och vitsås. Och sedan hämtade jag och Rickard en halv pall pellets till pannan, pappas firmabil såg ut som vanligt bak i skåpet, alltså vääldigt stökigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback