Livet med mina hundar -

Dalarna

Suttit nästan hela dagen bakom ratten idag. Jag åkte nämligen till Älvdalen, Ellinor och Wytal för helgen. Åkte hemifrån ca 8.30 och kom fram ca 19.00. Då har jag självklart stannat flera gånger för att sträcka på benen och äta m.m. Sprite fick följa med eftersom han ska tävla i Karlstad nästa helg efter att jag spenderat veckan i Forshaga. Jag och Ellinor gick direkt ut för att mocka, köra in nytt spån & hö samt ta in hästarna. Wytal var precis som jag minns honom, go och mysig men lite framfusig <3. Vi stannade i stallet en stund och borstade hästarna lite o bara myste. Har saknat honom såå mycket! Nu sitter Ellinor med blekning i håret, jag hoppas verkligen att jag gjorde ett bra jobb, men jag kommer behöva göra det igen imorgon eller på söndag så att det blir ordentligt blondt o inte bara orange/brun fläckigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback