Livet med mina hundar -

Älvdalen och Forshaga

I Lördags och i Söndags var jag och Ellinor ute om red på Wytal och Ellinors Nordsvensk Svarten. Jättemysigt men kallt. Wytal hade samlat på sig energi sen måndagen innan eftersom Ellinor läser på annan ort hinner hon inte rida honom mer än på helgerna. Han var väldigt pigg och steppade större dele av ridturerna, dock mindre på Söndagen eftersom han hade gjort av med lite energi dagen innan och för att jag hade bättre koll på honom då. Jag slapp i alla fall frysa om händerna då jag fick jobba med honom ela tiden. Ellnor har gjort ett jättebra arbete med honom och jag är så stolt över Wytal och glad över att just Ellinor köpte honom. Haha snacka om att jag hade ont i sittbenen efteråt!

Sedan åkte jag till Forshaga och Siri :)<3 Ska spendera veckan hos henne och galenpudeln Elita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback