Livet med mina hundar -

Dragträning

Stack ut med hundarna och körde en runda idag. Gick bra förutom att när dom ökade tempot fick jag släppa loss Zingo för att han inte riktigt hinner med. Men lillskrutten fick för sig att han inte skulle följa med på rundan så efter att försökt ropa på honom att följa med övriga gänget så gjorde jag ett improviserat koppel av hans linor och höll honom i handen fram till att han visste att vi var påväg hem igen, då kunde han gå lös. Nu ligger alla hundarna nöjda och trötta utspridda i mitt rum och sover.

Nu städar jag mitt rum lite och väntar på att Jennie Ohlsson och några av hennes hundar ska komma hit för imorgon åker vi 2 till Götene och sedan direkt till Hammarö för en hel helg med agilitytävlingar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback